گروه سوله سازی AR Structure

طراحی ، ساخت ، نصب انواع سوله های صنعتی و سازه های اداری تجاری

گروه سوله سازی AR Structure

طراحی ، ساخت ، نصب انواع سوله های صنعتی و سازه های اداری تجاری

با سلام
گروه مهندسی AR Structure ضمن عرض خیر مقدم به شما بازدید کننده گرامی ، مفتخر است با 15 سال سابقه در طراحی و ساخت و نصب انواع سوله های صنعتی در سطح کشور و کشور های همسایه ، با بهره گیری از امکانات به روز دنیا و بر اساس آخرین استانداردهای سازه ای و با اتکا به مهندسین مجرب و با انگیزه ، آماده عقد قراردها برای ساخت انواع سوله ها و سازه های فلزی اداری و تجاری ، سازه های پتروشیمی و نفت و گاز می باشد . این مجموعه با دارا بودن کادر مهندسین فنی و طراح سازه و کنترل کیفیت و برنامه ریزی و کنترل پروژه و دارا بودن انواع استانداردهای ایزو و پرسنل متخصص ، علاوه بر حفظ کیفیت با در نظر گرفتن توان مالی کارفرماهای محترم درصدد حفظ نام تجاری خود نیز می باشد .
شعار ما "قیمت مناسب ، کیفیت عالی"
ارتباط با این مجموعه :
Tell : 09332624395 - 09100225489 (مهندس ارشد)
Mail : Arshad.Paidar@Gmail.com

بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.